Åt upp en chokladkaka på 3 minuter idag.

Då man skriver klockan 06:48 borde det vara för att a, man ska på jobbet, eller b, för att man nyss kommit hem från en asbra fest. Tyvärr skriver jag för att c, jag nyss kommit hem från jobbet.
Då man lyckats vända på dygnet totalt och sover till halv 7 på dagarna så missar man det roliga som kollektivet gör. Dock har jag nog lite att tillföra till bloggen. Som att...

Nu tänkte jag seriöst i 2 minuter utan att komma på någonting.

Nu tänkte jag 2 minuter till för att komma på något som jag visst hade något att tillföra, utan resultat.

Så det vi har kommit fram till i det här inlägget är då alltså att jag har inget liv.


Kattkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0