Sailors kiss

Vi (Triton, Sebastian, Måsart och Blunder) satt och kollade på sex and the citys avsnitt med Fleet week. Där Carrie och gänget går på en fest med en massa snygga sailors.
Vi sitter alla och dreglar över grabbarna när Blunder plötsligt säger: Jag skulle vilja gå på en sån där fest! Men på sånna där fester är ju ”the sailors” bara ute efter att knulla efter ha varit borta en lång tid. Men det brukar alltid finns EN gentleman, iaf i chickflicks. Och JUST han skulle jag vilja ha!!
Triton och Måsart instämde nickande och sa: vi med! Så som killarna i Pearl Harbor.
Efter ett tag när alla suttit och drömt sig bort till snygga killar i uniform säger Sebastian: Jag skulle knulla så många som möjligt och sen gå hem.
Efter att ha dragits bort från sina drömmar av detta avbrytande brister alla ut i gapskratt.
Sebastian: Vadå dom är ju där för att knulla, varför inte knulla så många som man kan?!!!!

Det är en liten sexuell frustration här i huset

Vi (Triton, Sebastian, Blunder och Måsart) satt och kollade på sex and the citys avsnitt med sailors.

Där Carrie och dom andra är på en stor fest för sailors.

När blunder plötsligt säger: Jag skulle vilja gå på en sån där fest! Men på alla sånna där fester är ju ”the sailors” bara ute efter att knulla efter ha varit borta en lång tid. Men på alla såna tillställningar så finns det alltid EN gentleman, iaf i chickflicks. Och JUST han skulle jag vilja ha!!

Triton och Måsart instämde och sa: jaaaa vi med! Som killarna i pearl harbor!

Efter en liten tystnad säger Sebastian: Jag skulle knulla så många som möjligt och sen gå hem.

Det är tyst ett litet tag innan alla utbrister i gapskratt!

Sebastian: Vadå dom är ju där för att knulla, varför inte knulla så många som man kan?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0