Smarta jag

Triton tänkte vara lite elak (hämnas) mot mig efter att jag skrämde henne till tusen igår när hon stod och klämde finnar.
Men hon lyckades inte speciellt bra. Man ska inte duscha allt för ofta. Håret blir bara mer fett då. Så tänkte jag kunna unna våra gäster en nyduschad måsart nu när dom kommer ikväll. Inte för att jag luktade illa eller nått, utan bara så jag slipper duscha nu när dom är här och kan lägga all min tid till dom! Aha, så tänker en smart kvinna!


Luktar jämt som röda rosor

Kommentarer
Postat av: Triton

pff! Låter bara som dåliga bortförklaringar. Det där var då ingen hämnd. Bara små sanningar ;) Hämnden kommer då du minst anar det.

2010-11-10 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0