åh planet på himmelen!

Jag, Blyger och Trötter var en sväng ner på Ica nu på kvällen. Vi var för lata för att gå till vårt älskade Kiwi.

Blyger tänkte visa sig på styva linan.

B - Ser ni den där stjärnan?
J&T - Mmm..
B- Det är egentligen inte en stjärna förstår ni. Det är en planet för att den lyser konstant den blinkar inte. De fick jag minsann lära mig på lågstadiet.
Precis efter att hon sagt detta så försvann Blygers "planet" plötsligt.
B- Jaa, eller så kan det ju vara ett flygplan också..

Jag och Trötter skrattade gott åt Blygers försök att glänsa.

Känner mig dock dum såhär i efterhand när jag såg detta på aftonbladet. Kanske måste lita på Blyger trots allt, hon kläckte ur sig att hon var telepatisk tidigare idag. Betyder det att man måste börja använda foliehatt här hemma numera? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0