Den är klar!

Nu mina vänner är det bäst ni passar er, för designen är nu klar tack vare Saffe och mig. Ni kan tacka oss senare.

Här är det alltså tänkt att alla b-rudar i kollektivet ska blogga och avslöja sånt som egentligen inte bör komma utanför Balders Gates portar, såsom facebookplupp-fisar, stopp i toaletten mm. Allt ni kan tänka er helt enkelt.


Börjar med lite bilder så ni får se hur otroligt vackra vi alla är.




Carro, mörten och Emma försöker se söt ut.




Vem fan släppte sig? Men tjejer, rekcocktail!




Emma har rödvinsmun och blir attackerad av två riktiga babes.




Jag är i köket när Carro står med kameran i högsta högg. MEN SE SÖT
UT TJEJER. ÅÅÅ ALLA BLEV SKITFUL


Det var allt från mig för denna gång.


//Ålen

Kommentarer
Postat av: morris

Vad kult :D

2010-10-04 @ 16:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0