Det man inte vet...

Toker ligger bredvid mig i sängen och säger att hon minsann inte lyckats göra nånting som bräcker oss andra.
Skönt tyckte hon för då skulle vi inte ha något att skriva om henne.

Men ack så fel du har Toker. Jag kan berätta saker så världen tappar andan.
Toker bryr sig inte så mycket om hur äcklig hon är, hon bara gör.

Vi satt och pratade om såna här vill-inte-göra-grejer-men-jag-måste-göra-det-ändå.

Allt möjligt kom fram, som när man är förkyld så orkar man ju inte direkt resa sig ur soffan varje gång man måste snyta sig. Nejnej man har rejält med papper nära till hands (Blygers rövlager går också bra), sen är det bara att snyta på tills man samlat en fin snorpappershög.

Men det antar jag att alla gör. Men Toker, hon gör andra saker som får farfars löständer att lossna.
Vi vanliga hederliga svennar klipper väl ändå tånaglarna typ över handfatet eller toaletten. Toker tycker detta är otroligt ansträngade och svårt, så hon sitter helt enkelt i sängen och klipper naglarna. Vem vet vart dessa naglar tar vägen?
Inte nog med det har hon en slemkopp som hon spottar hejvilt i bredvid sängen.

Vem trodde att en sån prydlig dam kunde göra så oanständiga saker?





// Glader



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0