honies we're home!

Ja, då var man hemma igen! Har fyllt upp frysen och kylen ordentligt nu med diverse delikatesser. Det som dock var kanske världens största fail var när jag skulle göra lunch nyss, så scannade jag igenom kylen, frysen och skafferiet. Jag har kycklingfileér, kött osv osv. Nää, då står jag där som det fån jag är och är sugen på fiskpinnar.. hm! Är nog skadad för livet. 

Vi gjorde iallafall varma mackor. Gick sådär. Eller om det är meningen att de till största delen ska vara svarta så gick det utmärkt! Sak samma sa vi och åt dem ändå och gott var det! Vi hade sagt innan att vi ville ha dem extra krispiga och det blev de ju.


lite bränd macka, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0