lite av en räka

Efter att ha varit på en hård kurs hela morgonen kom jag hem på Balders gate klockan 5 över 12. Då väntade jag  mig ett varmt välkomnande med med massa frågor såsom - var det nå tryck i slangen? - var det coolt att släcka eld? osv. Jag öppnade dörren och sa försiktigt - hallåå? Inget svar. Helt kolsvart i huset. Klockan 12 förväntar man sig ändå att folk är produktiva, eller åtminstone har klivit ur sängen. Gick upp till sovrummen och försökte väcka X och Y först, vilket var typ.. Mission Impossible. Y rörde lite på tårna för att visa att hon förstod och X sade istället ingenting. I mitt sovrum var det inte mycket bättre. Tydligen är sova en ny trend och då jag följer trender slaviskt hade jag inte mycket till val. Så jag lade mig och sov jag med. Till halv 5.

Sova = En ny räckcoktail?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0