MMMM, I like it.

Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle tycka att grillkorv, köttbullar, fiskpinnar eller vad tusan som helst med protein skulle vara gourmetmat. Kassler skulle till och med göra mig överlycklig! Ett vanligt mål mat är nudlar, spagetti och eldorados delikata pastasås, tomatsås, soppa, gröt och sill. MMM, jag förstår att det riktigt vattnas i munnen på er.

Jag har ett eget knep för att lyxa till min mat lite. Det går numera under namnet ketchupmetoden. När jag har kokat upp eldorados pastasås och den visar sig smaka avfall, då häller jag i lite ketchup. Jag har kommit på mig själv att ha ketchup till precis allt. Fiskpinnar, mos och ketchup! Carbonarasås och ketchup! Ketchup är lösningen till världsfred,  ketchup är kärlek, ketchup är ALLT.




/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0