Tragedi

För det första förstår jag inte varför de skrattade när jag tog med en bok hem. Jag är tydligen mer intellektuell än vad de andra tjejerna är. Fast jag måste medge att jag var tvungen att googla hur intellektuell stavades..

Iaf så har jag en väldigt tråkig sak att meddela. Bered er på att tappa andan.
Jag glömde dildon hemma. Men det är inte det värsta. Jag glömde den framme, helt synlig för hela familjen, på mitt överkast. Tyckte jag var så jävla clever som tog fram den i tid, för jag visste att jag skulle glömma den om den låg kvar i byrålådan, men tydligen var jag typ inte clever alls. Så ikväll har vi sörjt dildons bortgång, för den kommer garanterat vara bortstädad för alla framtid när jag kommer hem, med en saftig chokladkaka. Ska ha en tyst minut sedan.

Förväntar mig att ni alla respekterar detta och håller mun en minut klockan 24.

XOXO
Dildogirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0