Vem tar hem matchen?

Okej nu är det krig i huset! Sebastian läste just "krullperuk" inlägget och frågade vilka två som hade sparat ut en peruk. Jag medelade stolt att jag var en av dem, och Blunder var den andra. Sebastian informerade att även hon hade sparat ut till en fin krukväxt. Och berättade även att hon hade väldigt mycket.
Men Blunder trodde inte hon kunde slå henne. Medans jag skrek ut att jag skulle vinna tävlingen lätt. Vi kom överrens om att ALLA hade långt, krulligt, utanför linjerna och att de andra inte kunde klå en själv. Så vi rotade alla runt innanför trosorna för att mäta med fingrarna och sedan stoltsera längden.
Blunder fick istället den underbara (?) ideén att vi skulle dra ut ett varsitt pubis, med en pincett, för att mäta med Tritons måttband. Det var bara Blunder som vågade medans vi andra dog lite i soffan över hennes rotande.
När ingen annan ville göra det så blåste hon istället över "håret" på Sebastian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0