Fans

Som många av er kanske vet (?) så vart det inge HP för oss.. Det tog ett tag för mig och Linnea att förstå att vi inte hade en chans till festpremiären av Harry Potter.
Vi som såg framemot att få gå i fackeltåget, utklädda, och sedan få kolla på filmen i en utsmyckad Hogwarts-kinosalong.
Men det hann iaf bli ett äventyr för oss, som varade i en timme. Linnea skjutsade mig längst fram på en hyr cykel i mörka natten (medans jag hade värsta träningsvärken ÖVERALLT, plus att båda var påpälsade till tusen), vi satt i kö i 30 min, drack dricka, åt godis och chips, sprang efter en Luna-liknande brud, såg en konstig kille skypa med en annan konstig typ och massa mer. Sedan att alla som köa för de smaskiga biljetter var under 17 år var inget som vi lade märke till..
Men vi kan medela att vi är stolta hp fans, som höll ut i en timme för biljetter till den sjunde filmen.

Kristin, Carro, Linnea och Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0