Vänta.... va?

Jag var ut igår. Vaknar 08.32 imorse, mina tankar:"vart fan är jag? vem fan är det som ligger brevid mig? hur i helvete hamnade jag här?" Sprang från sängen och plockade ihop mina grejer, och smög ut innan någon människa vaknat till liv. Sedan gick jag hem, och låtsades som att absolut ingenting hade hänt.

Jag och alkoholen blev nog ovänner igår, och det resulterade alltså i katastrof. Ja.
"Jag ska aldrig mer dricka!" eller hur var det nu igen?

JAG ÄR BAKIS. jag mår skit. jag kanske måste bajsa. bakisbajsa. har hört att det ska va bra.
Tänkte ta nya tag nu, och se om alkoholen gillar mig mer ikväll. och imorgon ska jag vakna hemma, i MIN säng. ensam. fast... jag är ju faktiskt på jakt efter lammkött ikväll.. kanske ska jag göra ett undantag? va säger ni?


/ snyggariel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0